Jak w temacie - jestem "szyciowym" laikiem, a mam 6m bardzo ładnego materiału - taki ecru w delikatne listki. Nie wiem, co to ejst, dość cienkie - ale nie tak, jak szyfon, raczej tak, jak prześcieradło. Stwierdziłam, ze fajna tunika z tego by była, marzy mi się taka na szerszych ramiączkach, coś szalenie prostego, odcinana pod piersiami... Czy macie jakiś taki wykrój?
_________________ Jak kochać - to księcia, jak kraść - to miliony...
no właśnie - z wykrojami to jest problem... chyba jednak nalepiej wybrac się do kiosku/empiku, przejrzeć szyciowe gazetki i kupić. jeśli jesteś początkująca to polecam wydania "krok po kroku". jeśli nie ma w bieżących numerach to w pasmanteriach/sklepach z materiałami są dostępne pojedyńcze wykroje - tam na bank coś znajdziesz. wprawdzie jeden taki to koszt ok 10-15pln, ale za to można go uszyć na ogół w kilku wersjach - długi/krótki rękaw itd
możesz też sprawdzic na tej stronie gdzie są darmowe wykroje, o tu http://www.pl.forum.deco....roje-vt318.htm. ale jeszcze raz podkreślam - nie próbowałam na razie ich sciągać. no i nie wiem czy coś takiego jak chcesz tam jest.
_________________ pozdrawiam - iza
mój SEGREGATOR || zapraszam do dzianinowego Foto Forum || kropki nad i
-----------------------
Wędrujące Albumy TURA III - 1.Ivy, 2.Gagu, 3.Rooda, 4.Izuss, 5.Makneta, 6.Nayanka, 7.Ggagatka, 8.Kiga, 9.Mely
Poczytaj o zasadach wklejania zdjęć tak, by nie obciążać serwera
Jak w temacie - jestem "szyciowym" laikiem, a mam 6m bardzo ładnego materiału - taki ecru w delikatne listki. Nie wiem, co to ejst, dość cienkie - ale nie tak, jak szyfon, raczej tak, jak prześcieradło. Stwierdziłam, ze fajna tunika z tego by była, marzy mi się taka na szerszych ramiączkach, coś szalenie prostego, odcinana pod piersiami... Czy macie jakiś taki wykrój?
Pomogła: 6 razy Wiek: 23 Dołączyła: 01 Lis 2006 Posty: 1285 Skąd: frei stadt danzig
Ordery: Brak
Wysłany: 1 Luty 2008, 23:02