CRAFTLADIES Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
proszę o poradę
Autor Wiadomość
tagi 
Goszcząca lady ;)

Ordery: Brak

Wysłany: 24 Sierpień 2008, 17:30   

Nigdy jeszcze nie kładłam, dopiero przygotowałam prace pod krak dwuskładnikowy, więc nie mam żadnego doświadczenia. Na niektórych pracach chcę dać go tylko w niektórych miejscach, więc chyba muszę położyć go już na jakiś lakier- z resztą nie wiem, dopomóżcie, jeżeli się myle :oops: I tak jak napisała Sasilla, chyba się boję, że coś pójdzie nie tak...

Google
Sponsor

Wysłany: 24 Sierpień 2008, 17:30   Advertisement

lejdik 
Uzależniona Craftlady ;)

Pomogła: 1 raz

Wysłany: 24 Sierpień 2008, 22:27   

tagi, - po 1 primo- się nie bój- kiedyś coś trzeba spitolić, żeby później ładne było;))
A tak serio- chcesz użyć sotilla ze Stamperii, czy jakiego dwuskładnikowca???
Bo jeśli chodzi o sottile to- kładziesz 2 składniki- one same w sobie sa dośc gęste- jeśli chcesz położyć tego kraka na wybrane fragmenty pracy to wysoko postawiłaś sobie poprzeczkę!:) Trudno będzie Ci zgubić łączenie kraka i lakieru-strasznie dużo warstw lakieru będzie potrzebne, żeby się to wyrównało, nie eksperymentuj w ten sposób, zwłaszcza jeśli to ma być Twój Pierwszy raz z dwuskładnikowcem. Niepotrzebnie się zrazisz:)Sottile najlepiej nakładac na wybrany fragment pracy ale na całośc- np na wieczko skrzyneczki, czy na inny wybrany element, który sam w sobie stanowi odrębną całośc. Wtedy też najefektowniej to wygląda:) Powodzenia!
ps- pierwszy składnik kraka musi Ci dobrze wyschnąć, nim idealnie suchym i czystym pędzelkiem nałożysz składnik 2, ale to pewnie wiesz.

tagi 
Goszcząca lady ;)

Wysłany: 27 Sierpień 2008, 21:01   

Oj, oj :( O tym, że mogą być różnice poziomów lakieru, to nie miałam pojęcia. Ja mam Medium Stemperi, czy tu też będę miała takie problemy?

sasilla 
Prawdziwa Craftlady ;)