Tez brakowało mi forum , przypuszczałam że to wina serwera Jeśli przyjmiesz naszą pomoc finansową to moja składka również będzie całkowicie bezinteresowna.
Jestem tu od bardzo niedawna, zaledwie kilka dni, a już sama zaczęłam się tak przywiązywać, że gdy serwer padł był, sprawdzałam co chwila, czy już działa. Więc co dopiero dla Was, które jesteście tu osobami z dłuuugim stażem, znającymi się często osobiście, zaprzyjaźnionymi tak bardzo.
To, że dostęp do tego forum jest bezpłatny, a koszty spoczywają całkowicie na Elenuke, to jest wielki ukłon w stronę osób, takich jak ja. Mogę korzystać w jednym miejscu z doświadczeń tak wielu innych osób. I... pomyślałam sobie... że może gdybyśmy tak zaczęły klikać... hmm... na reklamki z gogielka, to... to może by Ci pomogło szanowny Adminie?
Ja nigdy nie klikam na reklamy. Nie wiem, jak inni. A przecież to chyba mogłoby pomóc, prawda? Nie znam się zbytnio na tym, bo nie uczestniczyłam nigdy w tych programach, ale... jeśli mogłoby pomóc?
Co Wy na to, a zwłaszcza Ty Elenuke? Czy to sensowne?
Pomogła: 4 razy Dołączyła: 07 Mar 2007 Posty: 1806 Skąd: Lublin
Ordery: Brak
Wysłany: 6 Maj 2008, 13:16
Sensowne, sensowne; od czasu do czasu jest o tym mowa w boxie, każde kliknięcie to kilka grosików.