Witam Was wszystkie bardzo gorąco Jestem świeżą osóbką która całkiem niedawno się dopisała do Waszego cuuuuuuuudownego forum. Nie ukrywam że projektowaniem biżuterii zajmuję się już od 3 latek z bardzo fajnego surowca jakim jest bursztynek oraz drewienko wypłukane przez nasze morze. Pochwaliłabym się trochę moimi rzeczami ale nie wiem jak mam to zrobić (nie wiem jak wprowadzić zdjęcia) na forum. Nie ukrywam że jestem zafascynowana Waszymi przepięknymi robótkami ( zakochałam się po prostu w filcu ) i myślę że to mój następny krok do tworzenia z tego wspaniałego materiału. Nie wiem czy dobrze zrobiłam (nie pytając o zdanie którejś z Was ) ale zamówiłam w firmie poniżej materiały do filcowania na mokro i będę próbować. Jak na razie to dla mnie czarna magia ale myślę że pomożecie mi w tym na początku. Myślę że to na razie tyle co chciałam napisać . Jeszcze raz serdecznie Was pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony przez amberek 26 Luty 2008, 22:03, w całości zmieniany 1 raz
Pomogła: 4 razy Wiek: 37 Dołączyła: 07 Mar 2007 Posty: 2585 Skąd: Kraków
Ordery: Brak
Wysłany: 26 Luty 2008, 21:19
bardzo się cieszę że dołaczyłaś do naszego grona.Aby wkleić zdjęcie ze swego komputera musisz wejść w" odpowiedz" bezpośrednio pod czyimś postem ( nie pomyl z "szybka"odpowiedzią" i tam masz okienko gdzie wklejasz zdjęcia.
już sie nie moge doczekać co nam ładnego pokażesz
bardzo dobrze że juz cos zamówiłaś w slklepie, czekajac na wełenke poczytasz sie , popytasz, podszkolisz
Pomogła: 7 razy Wiek: 23 Dołączyła: 01 Lis 2006 Posty: 1603 Skąd: frei stadt danzig
Wysłany: 26 Luty 2008, 21:21
Z GDAŃSKA!!! WRESZCIE KTOŚ Z GDAŃSKA!!! ale fajnie jak się cieszę. ale mnie poniosło... a tak na poważnie to witamy w gronie i czekamy na prezentację wyrobów. bursztyn fajny jest, też kiedyś daaawno temu zrobiłam sobie z niego naszyjnik.