Pomogła: 7 razy Dołączyła: 07 Mar 2007 Posty: 2148 Skąd: Lublin
Ordery: Brak
Wysłany: 24 Maj 2007, 21:01
oj bo się zaczerwieniłam. Bieżnik był robiony tak - dwie dosyć grube warstwy kremowej czesanki, na to wzorek, potem firanka, zalane wodą z mydłem, masowałam póki się wzorki nie zaczęły przyczepiać do kremowej czesanki, potem zdjęłam firankę i położyłam cieniutką folię - taką malarską. Wszystko mocno zrolowałam, a że nie miałam tak szerokiego wałka, posłużyłam się kijem od szczotki. Potem rolowanie, po jakimś czasie wyjęłam kij, znowu zrolowałam i do pralki na 40 stopni. Potem tylko wyjąć wysuszyć i obciąć. Z długości około 170 centymetrów zrobiło się jakieś 120, na szerokość skurczył się niewiele. Cieszę się że się Wam spodobał. Teraz na pewno nie zdążę, ale chciałabym dorobić jeszcze takie filcowe osłonki na szklanki do kompletu.
Zeberko
nie znam się na tym, a specjalistki już się wypowiedziały , ja ci powiem -bieżnik śliczny,tylko żeby mama nie wpadła w kompleksy jak otrzyma takie arcydzieło, może mieć problem : co dać Tobie na dzień dziecka ?
Wysłany: 25 Maj 2007, 10:51
Niestety nie jestem w stanie odpowiedzieć, nie pamiętam ile było w worku z którego brałam, ale tak na oko to jakieś 300 - 400 gram chyba. On jest cieniutki, bo to tylko dwie warstwy. Jak będę robić drugi dla siebie, będę pamiętać żeby zapisać ile pójdzie.
Wysłany: 11 Czerwiec 2007, 07:44