Pomysł nie jest mój, widzialam to w internecie http://www.craftster.org/...?topic=59563.50
torebki wklejałam juz wczesniej
http://www.craftladies.or...tazek-vt670.htm
ja to tylko trochę polepszyłam bo nie wyobrazam sobie plecenia tak jak to pokazane na zdjeciu. Poniewaz ja podkleiłam to kamela to najpierw przygotowałam sobie kawałek jaki potrzebuje ,potem na to przypinałam "osnowe- kawałki wstażki przypiełam szpileczkami , i potem "tkalam" wstążki nawleklam na iglę tkacką i tkalam. Każdy kawałek wątku przepleciony też przypiełam szpilkami, i w trakcie pracy "ubijałam" czyli starałam sie tak poprzysuwać wstążki aby nie było przerw najmniejszych, i aby wstązka szła równo.potem to przeprasowałam żelazkiem po stronie cameli aby sie przykleiło.
nic z tego nie czaję... ale spoko grunt, że efekt jest obłędny!
_________________ I... Rap,
I... I can see, electricity ...
na to od początku bo jestem zupełnie zielona w tej kwestii...
co to jest ta kamela którą podklejałaś i do czego to w ogóle było klejone?
igła tkacka rozumiem to coś zupełnie innego od zwykłej igły?
jak ubijałaś tasiemki to one nie nachodziły na siebie?
może pytania głupie, ale po prostu nie znam się na tym
_________________ I... Rap,
I... I can see, electricity ...
Pomogła: 4 razy Wiek: 37 Dołączyła: 07 Mar 2007 Posty: 2479 Skąd: Kraków
Ordery: Brak
Wysłany: 28 Listopad 2007, 16:04
Kamela jest to sztywnik krawiecki do usztywniania części elementów odziezy np przód płaszcza, może byc z klejem lub bez .